010 - 321 61 45

Waarom is een merkidentiteit belangrijk?

Vaak denken mensen dat wij een la opentrekken en voilà, het merk is geboren en direct gevestigd. Niets is natuurlijk minder waar.


Lees meer »

Hoe je je reputatie schaadt met de kleinste details

Ik loop op een dag langs een schoenenzaak waarvan het logo op de etalage is verkleurd door de zon. Ik heb geen plan om nieuwe schoenen te kopen, maar daar zou ik het zeker niet doen. Het zet me aan het denken.


Lees meer »

Jeukwoorden en authenticiteit, of ben je juist eigentijds?

De reclameboodschappen op BNR doen me dagelijks de tenen krommen. Adverteerders slaan ons om de oren met jeukwoorden als customer journey, hands on, performance, follow up, meet, telcon, agile teamwork, issue, disruptive, connecten, sourcing, scrum master, toolbox, human resources. En dat, terwijl we de mond vol hebben van authenticiteit. Waarom?


Lees meer »

Logo Fontijne Holland

Kijk eens! Het nieuwe logo van Fontijne Holland.
Modern, technisch, innovatief, degelijk. Mooi hé!?


Lees meer »

It's a wrap!

De nieuwe huisstijl van TLR losgelaten op hun wagenpark!


Lees meer »

Rebranding of brand refreshing?

Burberry onthulde vorige week een nieuw woordmerk voor het merk. Hoewel de chief creative officer van Burberry er dol op is, is de reactie tussen met namen fans gemengd. Ik kan me dat indenken. De designer had 4 weken de tijd gekregen waar hij er normaal 4 maanden voor wil hebben. Het resultaat? Oordeel zelf. Zou jij een rijke historie zo overboord gooien?


Lees meer »