010 - 321 61 45

Jeukwoorden en authenticiteit, of ben je juist eigentijds?

De reclameboodschappen op BNR doen me dagelijks de tenen krommen. Adverteerders slaan ons om de oren met jeukwoorden als customer journey, hands on, performance, follow up, meet, telcon, agile teamwork, issue, disruptive, connecten, sourcing, scrum master, toolbox, human resources. En dat, terwijl we de mond vol hebben van authenticiteit. Waarom?


Lees meer »

Wie niet weet dat hij in het donker loopt, zal nooit het licht zoeken

Regeren is vooruitzien. Daarom mag een vastgoedcommunicatiestrategie ook niet statisch blijven. De koper van vandaag is immers niet hetzelfde als van morgen.


Lees meer »

Kunnen nepprofielen jou in de vastgoedwereld een beter imago opleveren?

Boontje komt om zijn loontje. Snel scoren door nepprofielen te gebruiken voor window dressing, het werkt niet. Of zou het anders zijn, als je geen artiest maar projectontwikkelaar bent?

Het ligt in onze aard om de massa te volgen. Onbekend maakt onbemind. Wat de boer niet kent, vreet ie niet.


Lees meer »

Kiezen of naar een Wereldrestaurant?

Je ziet ze in toenemende mate, de Wereldrestaurants. Daar kun je uit alle mogelijke keukens gerechten bestellen, van pannekoek tot Italiaans, van spare-ribs tot wokchinees. Voor ieder wat wils dus. Lekker makkelijk, als je met een grote groep gaat. Ik zie dat anders: ze blinken in geen enkele keuken of gerecht uit.


Lees meer »

Referentie: TLR

TLR International Laboratories is een onafhankelijk laboratorium gespecialiseerd in de analyse van levensmiddelen, diervoeders en brandstoffen. Een modern laboratorium waar hoogopgeleide medewerkers met state-of-the art instrumenten werken om de beste en meest betrouwbare resultaten op een bruikbare manier te presenteren. TLR vraagt aan Naam & Faam om de huisstijl in een nieuw jasje te steken.


Lees meer »

Referentie: Cargill

Cargill droomt en werkt groot. De 155.000 medewerkers van Cargill in 70 landen zetten zich dagelijks in om ons doel te bereiken: de wereld op een veilige, verantwoorde en duurzame manier voeden. Elke dag brengt Cargill landbouwers en veehouders in contact met markten, brengen we klanten in contact met ingrediënten en brengen we mensen en dieren in contact met het voedsel dat ze nodig hebben. Cargill combineert 153 jaar aan ervaring met nieuwe technologieën en inzichten, om een betrouwbare partner te kunnen zijn voor klanten in de food-, agrarische, financiële en industriële sectoren in meer dan 125 landen. Gezamenlijk bouwen ze aan een sterke en duurzame toekomst voor de landbouw en veeteelt. 


Lees meer »
< Vorige 123 Volgende >