010 - 241 1650

Jeukwoorden en authenticiteit, of ben je juist eigentijds?

Datum: 21 augustus 2018 Reacties: 0

De reclameboodschappen op BNR doen me dagelijks de tenen krommen. Adverteerders slaan ons om de oren met jeukwoorden als customer journey, hands on, performance, follow up, meet, telcon, agile teamwork, issue, disruptive, connecten, sourcing, scrum master, toolbox, human resources. En dat, terwijl we de mond vol hebben van authenticiteit. Waarom?


Lees meer »

Wie niet weet dat hij in het donker loopt, zal nooit het licht zoeken

Datum: 23 mei 2018 Reacties: 0

Regeren is vooruitzien. Daarom mag een vastgoedcommunicatiestrategie ook niet statisch blijven. De koper van vandaag is immers niet hetzelfde als van morgen.


Lees meer »

Logo Fontijne Holland

Datum: 24 oktober 2017 Reacties: 0

Kijk eens! Het nieuwe logo van Fontijne Holland.
Modern, technisch, innovatief, degelijk. Mooi hé!?


Lees meer »

It's a wrap!

Datum: 1 juli 2018 Reacties: 0

De nieuwe huisstijl van TLR losgelaten op hun wagenpark!


Lees meer »

Rebranding of brand refreshing?

Datum: 7 augustus 2018 Reacties: 0

Burberry onthulde vorige week een nieuw woordmerk voor het merk. Hoewel de chief creative officer van Burberry er dol op is, is de reactie tussen met namen fans gemengd. Ik kan me dat indenken. De designer had 4 weken de tijd gekregen waar hij er normaal 4 maanden voor wil hebben. Het resultaat? Oordeel zelf. Zou jij een rijke historie zo overboord gooien?


Lees meer »

Het Auteursrecht bestaat niet meer

Datum: 5 maart 2018 Reacties: 0

Je maakt een prachtige foto. Het wordt een iconische foto. En 3 jaar later zie je hetzelfde beeld terug in een publiciteitscampagne en daarvan afgeleid, als logo voor een product, waarvan er miljoenen zijn verkocht. Oke...het is ietsje anders, maar de gelijkenissen zijn overduidelijk treffend.


Lees meer »