010 - 241 1650

Hoe je je reputatie schaadt met de kleinste details

Datum: 28 juli 2018 Reacties: 0

Ik loop op een dag langs een schoenenzaak waarvan het logo op de etalage is verkleurd door de zon. Ik heb geen plan om nieuwe schoenen te kopen, maar daar zou ik het zeker niet doen. Het zet me aan het denken.


Lees meer »

Wie niet weet dat hij in het donker loopt, zal nooit het licht zoeken

Datum: 23 mei 2018 Reacties: 0

Regeren is vooruitzien. Daarom mag een vastgoedcommunicatiestrategie ook niet statisch blijven. De koper van vandaag is immers niet hetzelfde als van morgen.


Lees meer »

Logo Fontijne Holland

Datum: 24 oktober 2017 Reacties: 0

Kijk eens! Het nieuwe logo van Fontijne Holland.
Modern, technisch, innovatief, degelijk. Mooi hé!?


Lees meer »

It's a wrap!

Datum: 1 juli 2018 Reacties: 0

De nieuwe huisstijl van TLR losgelaten op hun wagenpark!


Lees meer »

Rebranding of brand refreshing?

Datum: 7 augustus 2018 Reacties: 0

Burberry onthulde vorige week een nieuw woordmerk voor het merk. Hoewel de chief creative officer van Burberry er dol op is, is de reactie tussen met namen fans gemengd. Ik kan me dat indenken. De designer had 4 weken de tijd gekregen waar hij er normaal 4 maanden voor wil hebben. Het resultaat? Oordeel zelf. Zou jij een rijke historie zo overboord gooien?


Lees meer »

Het Auteursrecht bestaat niet meer

Datum: 5 maart 2018 Reacties: 0

Je maakt een prachtige foto. Het wordt een iconische foto. En 3 jaar later zie je hetzelfde beeld terug in een publiciteitscampagne en daarvan afgeleid, als logo voor een product, waarvan er miljoenen zijn verkocht. Oke...het is ietsje anders, maar de gelijkenissen zijn overduidelijk treffend.


Lees meer »