010 - 241 1650

Het product ‘vakantie’ behoeft herpositionering

Datum: 12 september 2018 Reacties: 0

Natuurlijk, het is heerlijk om op vakantie te gaan. Vliegen is nog nooit zo goedkoop geweest en de wereld ligt aan onze voeten. We gaan dus ook meerdere keren per jaar. Liefst, met stedentrips tussendoor. Ibiza is a must, wintersport ook. Werken is een vervelende onderbreking van onze vakantie, maar overdrijven we niet?


Lees meer »

Waarom is een merkidentiteit belangrijk?

Datum: 25 juni 2018 Reacties: 0

Vaak denken mensen dat wij een la opentrekken en voilà, het merk is geboren en direct gevestigd. Niets is natuurlijk minder waar.


Lees meer »

WHY? Waarom wij net als kinderen zo doordrammen?

Datum: 22 juni 2018 Reacties: 0
Tags: Geen

Als volwassenen kunnen wij veel van kinderen leren. Kijk maar hoe ze onbevangen, grenzeloos, spontaan en creatief tot oplossingen komen. En willen ze een antwoord, dan kunnen ze ook eindeloos de vraag ‘waarom?’ blijven herhalen.Dat doen wij dus ook.


Lees meer »

Hoe je je reputatie schaadt met de kleinste details

Datum: 28 juli 2018 Reacties: 0

Ik loop op een dag langs een schoenenzaak waarvan het logo op de etalage is verkleurd door de zon. Ik heb geen plan om nieuwe schoenen te kopen, maar daar zou ik het zeker niet doen. Het zet me aan het denken.


Lees meer »

Jeukwoorden en authenticiteit, of ben je juist eigentijds?

Datum: 21 augustus 2018 Reacties: 0

De reclameboodschappen op BNR doen me dagelijks de tenen krommen. Adverteerders slaan ons om de oren met jeukwoorden als customer journey, hands on, performance, follow up, meet, telcon, agile teamwork, issue, disruptive, connecten, sourcing, scrum master, toolbox, human resources. En dat, terwijl we de mond vol hebben van authenticiteit. Waarom?


Lees meer »

Wie niet weet dat hij in het donker loopt, zal nooit het licht zoeken

Datum: 23 mei 2018 Reacties: 0

Regeren is vooruitzien. Daarom mag een vastgoedcommunicatiestrategie ook niet statisch blijven. De koper van vandaag is immers niet hetzelfde als van morgen.


Lees meer »