010 - 241 1650

Hoe je je reputatie schaadt met de kleinste details

Datum: 28 juli 2018 Reacties: 0

Ik loop op een dag langs een schoenenzaak waarvan het logo op de etalage is verkleurd door de zon. Ik heb geen plan om nieuwe schoenen te kopen, maar daar zou ik het zeker niet doen. Het zet me aan het denken.


Lees meer »

Jeukwoorden en authenticiteit, of ben je juist eigentijds?

Datum: 21 augustus 2018 Reacties: 0

De reclameboodschappen op BNR doen me dagelijks de tenen krommen. Adverteerders slaan ons om de oren met jeukwoorden als customer journey, hands on, performance, follow up, meet, telcon, agile teamwork, issue, disruptive, connecten, sourcing, scrum master, toolbox, human resources. En dat, terwijl we de mond vol hebben van authenticiteit. Waarom?


Lees meer »

Wie niet weet dat hij in het donker loopt, zal nooit het licht zoeken

Datum: 23 mei 2018 Reacties: 0

Regeren is vooruitzien. Daarom mag een vastgoedcommunicatiestrategie ook niet statisch blijven. De koper van vandaag is immers niet hetzelfde als van morgen.


Lees meer »

Logo Fontijne Holland

Datum: 24 oktober 2017 Reacties: 0

Kijk eens! Het nieuwe logo van Fontijne Holland.
Modern, technisch, innovatief, degelijk. Mooi hé!?


Lees meer »

It's a wrap!

Datum: 1 juli 2018 Reacties: 0

De nieuwe huisstijl van TLR losgelaten op hun wagenpark!


Lees meer »

Rebranding of brand refreshing?

Datum: 7 augustus 2018 Reacties: 0

Burberry onthulde vorige week een nieuw woordmerk voor het merk. Hoewel de chief creative officer van Burberry er dol op is, is de reactie tussen met namen fans gemengd. Ik kan me dat indenken. De designer had 4 weken de tijd gekregen waar hij er normaal 4 maanden voor wil hebben. Het resultaat? Oordeel zelf. Zou jij een rijke historie zo overboord gooien?


Lees meer »
×
skypen

1.5 meter afstand, Zoomen en Skypen,
maar dichter bij elkaar dan ooit

We weten dat er door en na deze Coronacrisis veel zal veranderen. Juist in deze onzekere tijd helpt het team van Naam & Faam ondernemers daarom alvast naar de toekomst te kijken. Om daarop voorbereid te zijn, kunt u gratis met ons sparren over marketing, communicatie en concept.

Wij werken voorlopig niet op kantoor, maar via telefoon, Skype en Zoom zijn we toch dicht bij u.

Heeft u vragen over uw marketing, zit u in de knoop met uw imago, staat u voor een creatieve uitdaging, of heeft u andere zorgen? Neem dan gewoon contact op met Jeroen@, Milan@ of Bart@naamenfaam.nl voor een digitale afspraak, of bel ons op 010-24 11 650.