010 - 241 1650

Toen wij uit Rotterdam vertrokken. Maar wat is de beste locatie voor de dienstverlener?

Datum: 25 oktober 2018 Reacties: 0

Locatie, locatie, locatie. De belangrijkste factor voor de waarde van vastgoed. Maar hoe zit dat met de vestiging van een zakelijke dienstverlener? Wel of niet in hartje Rotterdam? Wij hebben die overweging weloverwogen gemaakt: we gaan verhuizen! Ja, naar het centrum van Rotterdam.


Lees meer »

Asto

Datum: 1 augustus 2018 Reacties: 0

In opdracht van Asto en Leicht Amsterdam hebben we een animatie gemaakt voor hun winactie! De animaties zullen o.a. gebruikt worden voor Facebook en Instagram. In de winkel staat ook een levensgrote Peter Sagan met wat voetstappen en bandensporen. (Sagan is de te winnen fietsen namelijk zelf komen brengen...)


Lees meer »

Nieuwe huisstijl TLR

Datum: 22 juni 2018 Reacties: 0
Tags:

Samen met Raoul van Mullem van TLR international laboratories hebben we een nieuwe beeldtaal ontwikkeld, waarin hun state-of-the-art karakter duidelijk naar voren komt. De eerste brochures zijn al gedrukt! Iets om trots op te zijn, vinden zowel TLR als wij… ;)


Lees meer »

Jeukwoorden en authenticiteit, of ben je juist eigentijds?

Datum: 21 augustus 2018 Reacties: 0

De reclameboodschappen op BNR doen me dagelijks de tenen krommen. Adverteerders slaan ons om de oren met jeukwoorden als customer journey, hands on, performance, follow up, meet, telcon, agile teamwork, issue, disruptive, connecten, sourcing, scrum master, toolbox, human resources. En dat, terwijl we de mond vol hebben van authenticiteit. Waarom?


Lees meer »

Waarom is een merkidentiteit belangrijk?

Datum: 25 juni 2018 Reacties: 0

Vaak denken mensen dat wij een la opentrekken en voilà, het merk is geboren en direct gevestigd. Niets is natuurlijk minder waar.


Lees meer »

WHY? Waarom wij net als kinderen zo doordrammen?

Datum: 22 juni 2018 Reacties: 0
Tags: Geen

Als volwassenen kunnen wij veel van kinderen leren. Kijk maar hoe ze onbevangen, grenzeloos, spontaan en creatief tot oplossingen komen. En willen ze een antwoord, dan kunnen ze ook eindeloos de vraag ‘waarom?’ blijven herhalen.Dat doen wij dus ook.


Lees meer »