010 - 241 1650

Nieuwe huisstijl TLR

Datum: 22 juni 2018 Reacties: 0
Tags:

Samen met Raoul van Mullem van TLR international laboratories hebben we een nieuwe beeldtaal ontwikkeld, waarin hun state-of-the-art karakter duidelijk naar voren komt. De eerste brochures zijn al gedrukt! Iets om trots op te zijn, vinden zowel TLR als wij… ;)


Lees meer »

TV reclame zakt verder in? Eigen schuld dikke bult.

Datum: 9 november 2018 Reacties: 0

Opnieuw een daling van de bestedingen aan TV-reclame, lees ik in het PWC rapport. Oorzaak? Audio en streaming kanalen, zoals Netflix en Youtube. Eigenlijk zegt het rapport: de consument is het zat dat er zoveel reclameblokken op tv zijn. De echte oorzaak? Slechte programma’s. De zenders zijn zelf schuldig. Ze hebben de slag gemist en zenden onzin uit.


Lees meer »

Asto

Datum: 1 augustus 2018 Reacties: 0

In opdracht van Asto en Leicht Amsterdam hebben we een animatie gemaakt voor hun winactie! De animaties zullen o.a. gebruikt worden voor Facebook en Instagram. In de winkel staat ook een levensgrote Peter Sagan met wat voetstappen en bandensporen. (Sagan is de te winnen fietsen namelijk zelf komen brengen...)


Lees meer »

Toen wij uit Rotterdam vertrokken. Maar wat is de beste locatie voor de dienstverlener?

Datum: 25 oktober 2018 Reacties: 0

Locatie, locatie, locatie. De belangrijkste factor voor de waarde van vastgoed. Maar hoe zit dat met de vestiging van een zakelijke dienstverlener? Wel of niet in hartje Rotterdam? Wij hebben die overweging weloverwogen gemaakt: we gaan verhuizen! Ja, naar het centrum van Rotterdam.


Lees meer »

Wat levert jou de strijd op Google op?

Datum: 04 oktober 2018 Reacties: 0

Een aloud gezegde in de marketing is dat je ook vindbaar moet zijn. Het is één van de 7 p’s van Bernard Booms en Mary Bitner dat als doel heeft de klant een uitzonderlijke waarde te kunnen leveren. En dus wil je vandaag de dag online aanwezig zijn. Sterker nog: je wil de hoogste positie bij zoekmonopolist Google bezitten. Je bent niet de enige. Je belandt samen met je concurrenten in een biedingsstrijd of je bent veel geld én tijd kwijt aan bijvoorbeeld linkbuilding en optimaliseren van je webteksten (SEO). Hoever ga jij?


Lees meer »

Duidelijke propositie of gemakzucht?

Datum: 30 november 2018 Reacties: 0

In Nederland zijn we zo servicegericht. Geen ondernemer, geen bedrijf dat het niet meldt in zijn propositie. Maar je prikt er zo doorheen. The proof is the eating en dagelijks ondervind je dus de botte houding, die men aanprijst als dienstverlenend. Waarom zeg je niet gewoon dat je bot bent. Noem het direct, onomwonden, duidelijk. Dat is eerlijk en onderscheidend.


Lees meer »