010 - 321 61 45

Wat levert jou de strijd op Google op?

Een aloud gezegde in de marketing is dat je ook vindbaar moet zijn. Het is één van de 7 p’s van Bernard Booms en Mary Bitner dat als doel heeft de klant een uitzonderlijke waarde te kunnen leveren. En dus wil je vandaag de dag online aanwezig zijn. Sterker nog: je wil de hoogste positie bij zoekmonopolist Google bezitten. Je bent niet de enige. Je belandt samen met je concurrenten in een biedingsstrijd of je bent veel geld én tijd kwijt aan bijvoorbeeld linkbuilding en optimaliseren van je webteksten (SEO). Hoever ga jij?


Lees meer »

Toen wij uit Rotterdam vertrokken. Maar wat is de beste locatie voor de dienstverlener?

Locatie, locatie, locatie. De belangrijkste factor voor de waarde van vastgoed. Maar hoe zit dat met de vestiging van een zakelijke dienstverlener? Wel of niet in hartje Rotterdam? Wij hebben die overweging weloverwogen gemaakt: we gaan verhuizen! Ja, naar het centrum van Rotterdam.


Lees meer »

Duidelijke propositie of gemakzucht?

In Nederland zijn we zo servicegericht. Geen ondernemer, geen bedrijf dat het niet meldt in zijn propositie. Maar je prikt er zo doorheen. The proof is the eating en dagelijks ondervind je dus de botte houding, die men aanprijst als dienstverlenend. Waarom zeg je niet gewoon dat je bot bent. Noem het direct, onomwonden, duidelijk. Dat is eerlijk en onderscheidend.


Lees meer »

Het product ‘vakantie’ behoeft herpositionering

Natuurlijk, het is heerlijk om op vakantie te gaan. Vliegen is nog nooit zo goedkoop geweest en de wereld ligt aan onze voeten. We gaan dus ook meerdere keren per jaar. Liefst, met stedentrips tussendoor. Ibiza is a must, wintersport ook. Werken is een vervelende onderbreking van onze vakantie, maar overdrijven we niet?


Lees meer »

Referentie: Cargill

Cargill droomt en werkt groot. De 155.000 medewerkers van Cargill in 70 landen zetten zich dagelijks in om ons doel te bereiken: de wereld op een veilige, verantwoorde en duurzame manier voeden. Elke dag brengt Cargill landbouwers en veehouders in contact met markten, brengen we klanten in contact met ingrediënten en brengen we mensen en dieren in contact met het voedsel dat ze nodig hebben. Cargill combineert 153 jaar aan ervaring met nieuwe technologieën en inzichten, om een betrouwbare partner te kunnen zijn voor klanten in de food-, agrarische, financiële en industriële sectoren in meer dan 125 landen. Gezamenlijk bouwen ze aan een sterke en duurzame toekomst voor de landbouw en veeteelt. 


Lees meer »
< Vorige 12 Volgende >