010 - 321 61 45

Doe het zelf. Uitbesteden kost geld!

Wij hebben best een moeilijk vak. Iedereen vindt namelijk dat hij er verstand van heeft en het zelf ook kan. Met een word-template en mobiele telefoon-foto’s, zet je snel een folder of banner in elkaar. Een logo en huisstijl koop je online uit voorraad en klaar. En tussen de vele website templates, zit er vast eentje die jou aanstaat. En als er eens wat wordt uitbesteed, dan worden eerst 6 bureaus met elkaar vergeleken. En wordt onderhandeld over de prijs.


Lees meer »

Wat is jouw onderscheidend vermogen?

Ik doe wel eens een spelletje met mensen, als ik ze vertel wat voor werk ik doe. Het is simpel, maar o zo moeilijk. “Vertel me in één minuut wie jij bent!”

De man aan de bar kijkt me aan, denkt en overpeinst wat hij zal zeggen. “Euh...ik ben een man, 45 jaar, 2 kinderen, wonend in Rotterdam, gelukkig getrouwd. Ik ben 1.88 lang, geboren in Belgie en woon nu ruim 25 jaar in Nederland. Ik ben ondernemer en heb een bedrijf met 110 personeelsleden. In mijn vrije tijd tennis en golf ik. Ik reis zakelijk veel maar hou van verre vakanties met mijn gezin. Dat ben ik. Is de minuut om?


Lees meer »

Aan de slag met marketing automatisering in 5 eenvoudige stappen

Als je van een e-mail marketing strategie overstapt naar een marketing automatisering strategie, kan het overweldigend zijn wanneer je voor de eerste keer ziet hoe het allemaal werkt. Zodra je voor het eerst de gedetailleerde opties ziet van een marketing automation hulpmiddel, kan dit even afschrikken en is het aannemelijk dat je snel terugvalt in de oude gewoontes. Geef niet toe! Wees klaar om een ​​verandering aan te brengen. Marketing is geen exacte wetenschap. Je moet testen, nieuwe dingen uitproberen, leren wat werkt en verbeteren. Een solide basis is het beste startpunt.


Lees meer »

How to: In 8 stappen naar het best presterende kanaal voor jouw bedrijf

Wanneer was de laatste keer dat je op jouw Facebook of Instagram bedrijfspagina klikte en door je feed scrolde? Hoe voelde je je? Was het waardeloos of was je aangenaam verrast? Het kan eng zijn om de prestaties van jouw bedrijf op social media te analyseren, maar zonder een kritische analyse is er geen ruimte voor verbetering. Dus hoe begin je aan een analyse? Welke gegevens moet je bijhouden? Welke statistieken zijn er echt van belang? Welke doelen moet je stellen?


Lees meer »

TV reclame zakt verder in? Eigen schuld dikke bult.

Opnieuw een daling van de bestedingen aan TV-reclame, lees ik in het PWC rapport. Oorzaak? Audio en streaming kanalen, zoals Netflix en Youtube. Eigenlijk zegt het rapport: de consument is het zat dat er zoveel reclameblokken op tv zijn. De echte oorzaak? Slechte programma’s. De zenders zijn zelf schuldig. Ze hebben de slag gemist en zenden onzin uit.


Lees meer »

Video: Dé 7 trends voor 2020

Het zal ongetwijfeld niemand ontgaan zijn, video wordt steeds populairder. Veel merken, bedrijven en organisaties maken dan ook handig gebruik van deze marketingtool en consumenten reageren er positief op. Wij zetten de belangrijkste videomarketing trends voor 2020 op een rijtje.


Lees meer »
< Vorige 12345 Volgende >