010 - 321 61 45

Logo Fontijne Holland

Kijk eens! Het nieuwe logo van Fontijne Holland.
Modern, technisch, innovatief, degelijk. Mooi hé!?


Lees meer »

It's a wrap!

De nieuwe huisstijl van TLR losgelaten op hun wagenpark!


Lees meer »

Rebranding of brand refreshing?

Burberry onthulde vorige week een nieuw woordmerk voor het merk. Hoewel de chief creative officer van Burberry er dol op is, is de reactie tussen met namen fans gemengd. Ik kan me dat indenken. De designer had 4 weken de tijd gekregen waar hij er normaal 4 maanden voor wil hebben. Het resultaat? Oordeel zelf. Zou jij een rijke historie zo overboord gooien?


Lees meer »

Het Auteursrecht bestaat niet meer

Je maakt een prachtige foto. Het wordt een iconische foto. En 3 jaar later zie je hetzelfde beeld terug in een publiciteitscampagne en daarvan afgeleid, als logo voor een product, waarvan er miljoenen zijn verkocht. Oke...het is ietsje anders, maar de gelijkenissen zijn overduidelijk treffend.


Lees meer »

Nieuw logo Frubana

Voor een nieuw concept voor de groente&fruit markt hebben wij onlangs een fris en modern logo ontworpen!
Zie hier het resultaat! 


Lees meer »

Voila, wat gaan wij met buitenreclame doen?

Als je na lange tijd weer eens een weekje vakantie doorbrengt in Zuid Frankrijk, weet je wat je hebt gemist. Het goedkope straatbeeld van de toeristische plekjes, volgestampt met makkelijke buiten reclame en signing. En dat staat haaks op de kwaliteit van het joie de vivre.


Lees meer »