010 - 241 1650

Duidelijke propositie of gemakzucht?

Datum: 30 november 2018 Reacties: 0

In Nederland zijn we zo servicegericht. Geen ondernemer, geen bedrijf dat het niet meldt in zijn propositie. Maar je prikt er zo doorheen. The proof is the eating en dagelijks ondervind je dus de botte houding, die men aanprijst als dienstverlenend. Waarom zeg je niet gewoon dat je bot bent. Noem het direct, onomwonden, duidelijk. Dat is eerlijk en onderscheidend.


Lees meer »

Wat is jouw onderscheidend vermogen?

Datum: 1 oktober 2018 Reacties: 0

Ik doe wel eens een spelletje met mensen, als ik ze vertel wat voor werk ik doe. Het is simpel, maar o zo moeilijk. “Vertel me in één minuut wie jij bent!”

De man aan de bar kijkt me aan, denkt en overpeinst wat hij zal zeggen. “Euh...ik ben een man, 45 jaar, 2 kinderen, wonend in Rotterdam, gelukkig getrouwd. Ik ben 1.88 lang, geboren in Belgie en woon nu ruim 25 jaar in Nederland. Ik ben ondernemer en heb een bedrijf met 110 personeelsleden. In mijn vrije tijd tennis en golf ik. Ik reis zakelijk veel maar hou van verre vakanties met mijn gezin. Dat ben ik. Is de minuut om?


Lees meer »

Hoe je je reputatie schaadt met de kleinste details

Datum: 28 juli 2018 Reacties: 0

Ik loop op een dag langs een schoenenzaak waarvan het logo op de etalage is verkleurd door de zon. Ik heb geen plan om nieuwe schoenen te kopen, maar daar zou ik het zeker niet doen. Het zet me aan het denken.


Lees meer »

It's a wrap!

Datum: 1 juli 2018 Reacties: 0

De nieuwe huisstijl van TLR losgelaten op hun wagenpark!


Lees meer »

Rebranding of brand refreshing?

Datum: 7 augustus 2018 Reacties: 0

Burberry onthulde vorige week een nieuw woordmerk voor het merk. Hoewel de chief creative officer van Burberry er dol op is, is de reactie tussen met namen fans gemengd. Ik kan me dat indenken. De designer had 4 weken de tijd gekregen waar hij er normaal 4 maanden voor wil hebben. Het resultaat? Oordeel zelf. Zou jij een rijke historie zo overboord gooien?


Lees meer »

Logo Fontijne Holland

Datum: 24 oktober 2017 Reacties: 0

Kijk eens! Het nieuwe logo van Fontijne Holland.
Modern, technisch, innovatief, degelijk. Mooi hé!?


Lees meer »
< Vorige 12 Volgende >