010 - 241 1650

Aan de slag met marketing automatisering in 5 eenvoudige stappen

Datum: 7 MAART 2019 Reacties: 0

Als je van een e-mail marketing strategie overstapt naar een marketing automatisering strategie, kan het overweldigend zijn wanneer je voor de eerste keer ziet hoe het allemaal werkt. Zodra je voor het eerst de gedetailleerde opties ziet van een marketing automation hulpmiddel, kan dit even afschrikken en is het aannemelijk dat je snel terugvalt in de oude gewoontes. Geef niet toe! Wees klaar om een ​​verandering aan te brengen. Marketing is geen exacte wetenschap. Je moet testen, nieuwe dingen uitproberen, leren wat werkt en verbeteren. Een solide basis is het beste startpunt.


Lees meer »

Wat is jouw onderscheidend vermogen?

Datum: 1 oktober 2018 Reacties: 0

Ik doe wel eens een spelletje met mensen, als ik ze vertel wat voor werk ik doe. Het is simpel, maar o zo moeilijk. “Vertel me in één minuut wie jij bent!”

De man aan de bar kijkt me aan, denkt en overpeinst wat hij zal zeggen. “Euh...ik ben een man, 45 jaar, 2 kinderen, wonend in Rotterdam, gelukkig getrouwd. Ik ben 1.88 lang, geboren in Belgie en woon nu ruim 25 jaar in Nederland. Ik ben ondernemer en heb een bedrijf met 110 personeelsleden. In mijn vrije tijd tennis en golf ik. Ik reis zakelijk veel maar hou van verre vakanties met mijn gezin. Dat ben ik. Is de minuut om?


Lees meer »

How to: In 8 stappen naar het best presterende kanaal voor jouw bedrijf

Datum: 20 FEBRUARI 2019 Reacties: 0

Wanneer was de laatste keer dat je op jouw Facebook of Instagram bedrijfspagina klikte en door je feed scrolde? Hoe voelde je je? Was het waardeloos of was je aangenaam verrast? Het kan eng zijn om de prestaties van jouw bedrijf op social media te analyseren, maar zonder een kritische analyse is er geen ruimte voor verbetering. Dus hoe begin je aan een analyse? Welke gegevens moet je bijhouden? Welke statistieken zijn er echt van belang? Welke doelen moet je stellen?


Lees meer »

Duidelijke propositie of gemakzucht?

Datum: 30 november 2018 Reacties: 0

In Nederland zijn we zo servicegericht. Geen ondernemer, geen bedrijf dat het niet meldt in zijn propositie. Maar je prikt er zo doorheen. The proof is the eating en dagelijks ondervind je dus de botte houding, die men aanprijst als dienstverlenend. Waarom zeg je niet gewoon dat je bot bent. Noem het direct, onomwonden, duidelijk. Dat is eerlijk en onderscheidend.


Lees meer »

Hoe je je reputatie schaadt met de kleinste details

Datum: 28 juli 2018 Reacties: 0

Ik loop op een dag langs een schoenenzaak waarvan het logo op de etalage is verkleurd door de zon. Ik heb geen plan om nieuwe schoenen te kopen, maar daar zou ik het zeker niet doen. Het zet me aan het denken.


Lees meer »

Logo Fontijne Holland

Datum: 24 oktober 2017 Reacties: 0

Kijk eens! Het nieuwe logo van Fontijne Holland.
Modern, technisch, innovatief, degelijk. Mooi hé!?


Lees meer »
< Vorige 12 Volgende >