010 - 241 1650

Referentie: Fontijne Holland

Datum: 04-07-2019 Reacties: 0

 

Fontijne Holland is leverancier van machines, services, parts en aanverwante productiemiddelen voor de wielindustrie. Na het faillissement van het vorige bedrijf was duidelijk dat bij de opstart van het nieuwe bedrijf flink wat obstakels overwonnen zouden moeten worden. Een volledig nieuwe corporate identity was hiervoor noodzakelijk. Met hoopvolle ogen op de toekomst gericht, wordt Naam & Faam ingeschakeld voor de make-over.


Lees meer »

Referentie: DutchPro

Datum: 27-06-2019 Reacties: 0

Dutchpro levert al meer dan 30 jaar hoogwaardige kwaliteit plantenvoeding. Het bedrijf is één van de pioneers (“old school of Amsterdam”) en de enige leverancier van plantenvoeding opgericht en gevestigd in Amsterdam. Dutchpro staat voor hoogwaardige kwaliteit en hanteert hoge standaarden voor haar productieprocessen. Vanwege dit grote succes, is het nu de hoogste tijd voor een restyling van hun producten.


Lees meer »

Asto

Datum: 1 augustus 2018 Reacties: 0

In opdracht van Asto en Leicht Amsterdam hebben we een animatie gemaakt voor hun winactie! De animaties zullen o.a. gebruikt worden voor Facebook en Instagram. In de winkel staat ook een levensgrote Peter Sagan met wat voetstappen en bandensporen. (Sagan is de te winnen fietsen namelijk zelf komen brengen...)


Lees meer »

Rebranding of brand refreshing?

Datum: 7 augustus 2018 Reacties: 0

Burberry onthulde vorige week een nieuw woordmerk voor het merk. Hoewel de chief creative officer van Burberry er dol op is, is de reactie tussen met namen fans gemengd. Ik kan me dat indenken. De designer had 4 weken de tijd gekregen waar hij er normaal 4 maanden voor wil hebben. Het resultaat? Oordeel zelf. Zou jij een rijke historie zo overboord gooien?


Lees meer »

Referentie: TLR

Datum: 17-7-2019 Reacties: 0

TLR International Laboratories is een onafhankelijk laboratorium gespecialiseerd in de analyse van levensmiddelen, diervoeders en brandstoffen. Een modern laboratorium waar hoogopgeleide medewerkers met state-of-the art instrumenten werken om de beste en meest betrouwbare resultaten op een bruikbare manier te presenteren. TLR vraagt aan Naam & Faam om de huisstijl in een nieuw jasje te steken.


Lees meer »

Referentie: Cargill

Datum: 11-07-2019 Reacties: 0

Cargill droomt en werkt groot. De 155.000 medewerkers van Cargill in 70 landen zetten zich dagelijks in om ons doel te bereiken: de wereld op een veilige, verantwoorde en duurzame manier voeden. Elke dag brengt Cargill landbouwers en veehouders in contact met markten, brengen we klanten in contact met ingrediënten en brengen we mensen en dieren in contact met het voedsel dat ze nodig hebben. Cargill combineert 153 jaar aan ervaring met nieuwe technologieën en inzichten, om een betrouwbare partner te kunnen zijn voor klanten in de food-, agrarische, financiële en industriële sectoren in meer dan 125 landen. Gezamenlijk bouwen ze aan een sterke en duurzame toekomst voor de landbouw en veeteelt. 


Lees meer »
< Vorige 1 Volgende >