010 - 241 1650

Referentie: Fontijne Holland

Datum: 04-07-2019 Reacties: 0

 

Fontijne Holland is leverancier van machines, services, parts en aanverwante productiemiddelen voor de wielindustrie. Na het faillissement van het vorige bedrijf was duidelijk dat bij de opstart van het nieuwe bedrijf flink wat obstakels overwonnen zouden moeten worden. Een volledig nieuwe corporate identity was hiervoor noodzakelijk. Met hoopvolle ogen op de toekomst gericht, wordt Naam & Faam ingeschakeld voor de make-over.


Lees meer »

Referentie: DutchPro

Datum: 27-06-2019 Reacties: 0

Dutchpro levert al meer dan 30 jaar hoogwaardige kwaliteit plantenvoeding. Het bedrijf is één van de pioneers (“old school of Amsterdam”) en de enige leverancier van plantenvoeding opgericht en gevestigd in Amsterdam. Dutchpro staat voor hoogwaardige kwaliteit en hanteert hoge standaarden voor haar productieprocessen. Vanwege dit grote succes, is het nu de hoogste tijd voor een restyling van hun producten.


Lees meer »

Wat is jouw onderscheidend vermogen?

Datum: 1 oktober 2018 Reacties: 0

Ik doe wel eens een spelletje met mensen, als ik ze vertel wat voor werk ik doe. Het is simpel, maar o zo moeilijk. “Vertel me in één minuut wie jij bent!”

De man aan de bar kijkt me aan, denkt en overpeinst wat hij zal zeggen. “Euh...ik ben een man, 45 jaar, 2 kinderen, wonend in Rotterdam, gelukkig getrouwd. Ik ben 1.88 lang, geboren in Belgie en woon nu ruim 25 jaar in Nederland. Ik ben ondernemer en heb een bedrijf met 110 personeelsleden. In mijn vrije tijd tennis en golf ik. Ik reis zakelijk veel maar hou van verre vakanties met mijn gezin. Dat ben ik. Is de minuut om?


Lees meer »

How to: In 8 stappen naar het best presterende kanaal voor jouw bedrijf

Datum: 20 FEBRUARI 2019 Reacties: 0

Wanneer was de laatste keer dat je op jouw Facebook of Instagram bedrijfspagina klikte en door je feed scrolde? Hoe voelde je je? Was het waardeloos of was je aangenaam verrast? Het kan eng zijn om de prestaties van jouw bedrijf op social media te analyseren, maar zonder een kritische analyse is er geen ruimte voor verbetering. Dus hoe begin je aan een analyse? Welke gegevens moet je bijhouden? Welke statistieken zijn er echt van belang? Welke doelen moet je stellen?


Lees meer »

TV reclame zakt verder in? Eigen schuld dikke bult.

Datum: 9 november 2018 Reacties: 0

Opnieuw een daling van de bestedingen aan TV-reclame, lees ik in het PWC rapport. Oorzaak? Audio en streaming kanalen, zoals Netflix en Youtube. Eigenlijk zegt het rapport: de consument is het zat dat er zoveel reclameblokken op tv zijn. De echte oorzaak? Slechte programma’s. De zenders zijn zelf schuldig. Ze hebben de slag gemist en zenden onzin uit.


Lees meer »

Waarom is een merkidentiteit belangrijk?

Datum: 25 juni 2018 Reacties: 0

Vaak denken mensen dat wij een la opentrekken en voilà, het merk is geboren en direct gevestigd. Niets is natuurlijk minder waar.


Lees meer »
< Vorige 123 Volgende >