010 - 321 61 45

Het Auteursrecht bestaat niet meer

Je maakt een prachtige foto. Het wordt een iconische foto. En 3 jaar later zie je hetzelfde beeld terug in een publiciteitscampagne en daarvan afgeleid, als logo voor een product, waarvan er miljoenen zijn verkocht. Oke...het is ietsje anders, maar de gelijkenissen zijn overduidelijk treffend.


Lees meer »

Nieuw logo Frubana

Voor een nieuw concept voor de groente&fruit markt hebben wij onlangs een fris en modern logo ontworpen!
Zie hier het resultaat! 


Lees meer »

Voila, wat gaan wij met buitenreclame doen?

Als je na lange tijd weer eens een weekje vakantie doorbrengt in Zuid Frankrijk, weet je wat je hebt gemist. Het goedkope straatbeeld van de toeristische plekjes, volgestampt met makkelijke buiten reclame en signing. En dat staat haaks op de kwaliteit van het joie de vivre.


Lees meer »

Beleving, is dat gebakken lucht?

Online shoppen. Ik vind het maar gedoe. Ik heb zelf meerdere pogingen gedaan om online kleding te kopen. Steeds ging het mis. Blijkbaar is zwart in de webshop donkergrijs en lopen mijn maten niet synchroon tussen de web- en brick store.


Lees meer »

Kunnen nepprofielen jou in de vastgoedwereld een beter imago opleveren?

Boontje komt om zijn loontje. Snel scoren door nepprofielen te gebruiken voor window dressing, het werkt niet. Of zou het anders zijn, als je geen artiest maar projectontwikkelaar bent?

Het ligt in onze aard om de massa te volgen. Onbekend maakt onbemind. Wat de boer niet kent, vreet ie niet.


Lees meer »

Netwerk jij digitaal of ook nog wel eens in het eggie bij de borrel?

Ik kan me een gesprek herinneren met een makelaar die marktleider is in een klein dorp en de cirkel er omheen. Hij had nauwelijks insight informatie over mooie objecten die op korte termijn te koop zouden komen.


Lees meer »