010 - 321 61 45

How to: In 8 stappen naar het best presterende kanaal voor jouw bedrijf

Wanneer was de laatste keer dat je op jouw Facebook of Instagram bedrijfspagina klikte en door je feed scrolde? Hoe voelde je je? Was het waardeloos of was je aangenaam verrast? Het kan eng zijn om de prestaties van jouw bedrijf op social media te analyseren, maar zonder een kritische analyse is er geen ruimte voor verbetering. Dus hoe begin je aan een analyse? Welke gegevens moet je bijhouden? Welke statistieken zijn er echt van belang? Welke doelen moet je stellen?


Lees meer »

TV reclame zakt verder in? Eigen schuld dikke bult.

Opnieuw een daling van de bestedingen aan TV-reclame, lees ik in het PWC rapport. Oorzaak? Audio en streaming kanalen, zoals Netflix en Youtube. Eigenlijk zegt het rapport: de consument is het zat dat er zoveel reclameblokken op tv zijn. De echte oorzaak? Slechte programma’s. De zenders zijn zelf schuldig. Ze hebben de slag gemist en zenden onzin uit.


Lees meer »

Video: Dé 7 trends voor 2020

Het zal ongetwijfeld niemand ontgaan zijn, video wordt steeds populairder. Veel merken, bedrijven en organisaties maken dan ook handig gebruik van deze marketingtool en consumenten reageren er positief op. Wij zetten de belangrijkste videomarketing trends voor 2020 op een rijtje.


Lees meer »

Asto

In opdracht van Asto en Leicht Amsterdam hebben we een animatie gemaakt voor hun winactie! De animaties zullen o.a. gebruikt worden voor Facebook en Instagram. In de winkel staat ook een levensgrote Peter Sagan met wat voetstappen en bandensporen. (Sagan is de te winnen fietsen namelijk zelf komen brengen...)


Lees meer »

Wat levert jou de strijd op Google op?

Een aloud gezegde in de marketing is dat je ook vindbaar moet zijn. Het is één van de 7 p’s van Bernard Booms en Mary Bitner dat als doel heeft de klant een uitzonderlijke waarde te kunnen leveren. En dus wil je vandaag de dag online aanwezig zijn. Sterker nog: je wil de hoogste positie bij zoekmonopolist Google bezitten. Je bent niet de enige. Je belandt samen met je concurrenten in een biedingsstrijd of je bent veel geld én tijd kwijt aan bijvoorbeeld linkbuilding en optimaliseren van je webteksten (SEO). Hoever ga jij?


Lees meer »

Toen wij uit Rotterdam vertrokken. Maar wat is de beste locatie voor de dienstverlener?

Locatie, locatie, locatie. De belangrijkste factor voor de waarde van vastgoed. Maar hoe zit dat met de vestiging van een zakelijke dienstverlener? Wel of niet in hartje Rotterdam? Wij hebben die overweging weloverwogen gemaakt: we gaan verhuizen! Ja, naar het centrum van Rotterdam.


Lees meer »